Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

Φαναριώτικα σημεία και τέρατα...


 γράφει η mnk
Σχόλιο Διόδοτου: Μιλάμε για colpo grosso των τουρκικών αρχών να τους διαβιβάζονται, μέσω του Οικουμενικού Πατριαρχείου, εκκλησίες, γη και ακίνητα ανά την Ελλάδα! 

Tο 2010, το Πατριαρχείο Κων/πόλεως έπεισε Μητροπολίτες και Αρχιμανδρίτες των «Νέων Χωρών» (Κρήτη, Δωδεκάνησα, Μακεδονία), αλλά και Αρχιεπισκοπών του εξωτερικού που υπάγονται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, να πάρουν την τουρκική υπηκοότητα, δελεάζοντάς τους με το καρώτο ότι, έχοντας τουρκική υπηκοότητα, θα μπορέσουν κάποια μέρα να είναι υποψήφιοι για τον Πατριαρχικό Θρόνο. 

Αυτό όμως δεν ισχύει, διότι, σύμφωνα με τον νόμο, ο Πατριάρχης οφείλει να είναι εκ γενετής τούρκος υπήκοος, όχι μόνον ο ίδιος αλλά και ο πατέρας του.  [Δηλαδή, θα μπορούσαν να γίνουν υποψήφιοι Πατριάρχες μόνον τα νόμιμα εγγόνια αυτών που πήραν την υπηκοότητα το 2010, οι οποίοι όμως είναι του άγαμου κλήρου, όπερ άτοπον.]

Κάποιοι απ’ τους Αρχιμανδρίτες θα χρησιμοποιηθούν, βεβαίως, για να στελεχώσουν το Πατριαρχείο, που δεν μπορεί να επανδρωθεί επαρκώς  από το, κάτω των 5.000 ατόμων, ποίμνιο που του έχει απομείνει. Ίσως κάποιοι να γίνουν και Φαναριώτες Επίσκοποι Τιτουλάριοι (μόνον τον τίτλον του επισκόπου φέροντες, άνευ επισκοπής και ποιμνίου), όχι όμως και Πατριάρχες (για όσο η Πόλις θα είναι ακόμα σκλαβωμένη, τουλάχιστον).

Όμως και οι τουρκοποιημένοι Επίσκοποι των «Νέων Χωρών» (Κρήτη, Δωδεκάνησα, Μακεδονία), είναι εξαιρετικά χρήσιμοι για το Πατριαρχείο:  Ως Τούρκοι υπήκοοι, μπορούν απρόσκοπτα να μεταβιβάζουν ακίνητα στο Οικουμενικό Πατριαρχείο (προς ενίσχυσιν του «εμπερίστατου*» θεσμού).

[*εμπερίστατος = ο ευρισκόμενος υπό το κράτος δυσμενών περιστάσεων, ο έχων ανάγκην βοηθείας]

Το ίδιο (δωρεά ακινήτων) ζητήθηκε και από την Αρχιεπισκοπή Αμερικής, ο Αρχιεπίσκοπος της οποίας, Δημήτριος,  οπωσδήποτε κατέχει και αυτός την τουρκική υπηκοότητα, διότι προϋπήρξε Επίσκοπος Τιτουλάριος του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

Η Αρχιεπισκοπή Αμερικής, όμως, απάντησε –δια στόματος Αρχιεπισκόπου- πως αυτό δεν μπορεί να γίνει, διότι «υπάρχουν νομικά κωλύματα». Τα οποία «κωλύματα» είναι το εξής ένα: 

Το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κων/πόλεως δεν είναι Νομικό πρόσωπο, αλλά υπηρεσία της τοπικής Νομαρχίας.  Τα ακίνητα του Πατριαρχείου δεν είναι  ιδιοκτησία του Πατριαρχείου, αλλά της Νομαρχίας,  η οποία του τα παραχωρεί προς χρήσιν.
[Έτσι εξηγείται και το γεγονός πως η Νομαρχία αφαιρεί όποτε θέλει ακίνητα από το Πατριαρχείο και το Πατριαρχείο μονίμως ζητιανεύει να του παραχωρηθούν κάποια απ’ τα ακίνητά «του».]

Ό,τιδήποτε μεταβιβαστεί στο Πατριαρχείο, περνάει αυτομάτως στην κυριότητα της εντόπιας τουρκικής Νομαρχίας κι αυτό δεν μπόρεσαν να το καταπιούν τα «αμερικανάκια» του απόδημου ελληνισμού, τα οποία απομυζεί το Φανάρι επί δεκαετίες και δεκαετίες.

[Εδώ και μια δεκαετία, έχει ξεσπάσει μεγάλη κόντρα ανάμεσα στο Φανάρι και τον Αμερικής Δημήτριο, τον οποίον, επί σειράν ετών, υποσκάπτουν, συκοφαντούν και πιέζουν να παραιτηθεί, αλλά αυτουνού δεν ιδρώνει το αυτί του. Για την θέση του Αμερικής, προαλείφεται ο εκ Φαναρίου Τιτουλάριος Ελπιδοφόρος Προύσης, ο κατ’ εξοχήν θεωρητικός  θεμελιωτής της μεταπατερικής (οικουμενιστικής/πανθρησκειακής) «θεολογίας» και κύριος διοργανωτής του πογκρόμ κατά του Δημητρίου.]
 Αμετανόητος ο Βαρθολομαίος συνεχίζει την αντεθνική τουρκοποίηση των Ιεραρχών


                                                                          ~ * ~                                                                
                                                  
Υπό το φως των ανωτέρω, αποκτά άλλη σημασία και βαρύτητα, η κόντρα Εκκλησίας της Ελλάδος και Φαναρίου για τον Ναό στο κτήμα Προμπονά, τον οποίο οι διαχειριστές του κληροδοτήματος εθεώρησαν καλό να δωρίσουν στο Πατριαρχείο, δηλαδή στην τουρκική νομαρχία, υπό την (μεθοδευμένη;) ανοχή και απάθεια κύκλων της Αρχιεπισκοπής και την αδράνεια και αδιαφορία των νομικών της εκπροσώπων. Απ’ ό,τι δείχνουν τα πράγματα, ο Αρχιεπίσκοπος έπλεε σε μαύρα σκοτάδια και πληροφορήθηκε τα τεκταινόμενα, κατόπιν της απομακρύνσεως εκ του ταμείου…  


Φημολογείται -από Φανάρι μεριά-  πως το Πατριαρχείο προτίθεται να δημιουργήσει, γύρω απ’ τον νεοαποκτηθέντα Ναό,  Ορθόδοξο Κέντρο στα πρότυπα του, εν Σαμπεζύ Γενεύης, Ινστιτούτου μεταπατερικής και οικουμενιστικής «θεολογίας».
᾿Ινστιτοῦτον Μεταπτυχιακῶν Σπουδῶν Ὀρθοδόξου Θεολογίας Ἐν Σαμπεζύ Γενεύης


Αφού θα έχουμε τέμενος στον Βοτανικό, όπου θα τουρλοκωλιάζονται οι «φίλοι» μας οι Μωαμεθανοί, να μην έχουμε και στα Τέρμα Πατήσια έναν ναό, όπου θα συλλειτουργούν φάτσα-φόρα οι «ορθόδοξοι» με τους «φίλους» μας τους καρδινάλιους -και εν Αθήναις, όπως Φανάρι;

Δεν πρέπει να κάνουμε διακρίσεις, διότι μπορεί να μας πουν ρατσιστές και να μας χαλάσουν την διαγωγή στο πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων, βρε αδερφέ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου